צוות לשכת המאמנים

רמי בוכניק – איך משווקים ומוכרים בתקופת מלחמה

רמי בוכניק – איך משווקים ומוכרים בתקופת מלחמה

ישראל במלחמה, לנו בעלי העסקים מרגיש ממש בלתי אפשרי לשווק ולמכור כשיש עלינו 2 משקולות כבדות ביותר, כנראה הכבדות ביותר שידע שוק נותני השירותים והעצמאים במדינה:
1. המשקולת הראשונה היא המצב רוח האישי שלנו אל מול החדשות המורכבות, הפחדים והחרדות. כל רעש בחוץ מקפיץ אותנו והנה אנחנו מדמיינים חוליית מחבלים בפתח ביתנו. זה טבעי כי למוח יש נטייה טבעית ליצור לנו סרטי קיצון ברגע שיש לו חומר גלם. וחומר גלם לצערנו סיפקה המציאות המרה בשבוע הראשון של המלחמה.
2. המשקולת השנייה היא המצפון, איך נשווק ונמכור, איך נתעסק בכסף בשעה הקשה הזו. המשקולת השנייה היא נחלתם של העצמאים בלבד, שכן השכירים שבחבורה לא מדברים ישירות על כסף כשהם הולכים לעבודה.
האם זה נכון לשווק? האם זה ראוי לשווק?
מה אני חושב על עצמי שאני משווק וחושב על כסף? מה אחרים יחשבו?
והשאלה הגדולה: איך משווקים ברגישות, אך יחד עם זאת בנחישות וממשיכים להניע את הגלגלים של הכלכלה הישראלית?
הצטרפו להרצאתו של רמי בוכניק.

הלינק למתנה למאמנים ומאמנות הלשכה
הכשרת מכירות בשעת חירום
https://lp.vp4.me/o9yt

בוצת הווטסאפ חמ"ל SMB
שבה למעלה מ-240 חברים
זה לינק ההצטרפות:
https://chat.whatsapp.com/Dg2OnLBFfeB0C0s9nMddMC

 

פרסום מאמר אורח - בלוג לשכת המאמנים

רוצים שנפרסם מאמרים שלכם?

דילוג לתוכן