צוות לשכת המאמנים

מפת הדרכים לבניית משפך שיווקי בעזרת בינה מלאכותית עם רמי בוכניק

מפת הדרכים לבניית משפך שיווקי בעזרת בינה מלאכותית עם רמי בוכניק

ב-2024 ברור שכדי לעמוד בקצב וכדי להיות הכי חד ומדויק כדאי לנו להשתמש בבינה מלאכותית. לטקסטים, לתמונות, סרטונים ועוד.
מסתבר שהבינה המלאכותית יכולה לעזור לנו גם לבנות משפכים שיווקיים שלמים.
בהרצאה נפגוש את מפת הדרכים למשפך שיווקי אפקטיבי עבור מאמנים ואת הכלים המדהימים והחכמים של הבינה המלאכותית.

גם כשבן אדם קונה נעלי ריצה וגם כשהוא קונה נס קפה בסופר הוא בעצם נמצא בתוך משפך שיווקי.
אלו משפכי שיווק שמתאימים לשוק מוצרי הצריכה, ולא רק מוצרי צריכה בסיסיים, מוצרי צריכה שאנחנו מתוכנתים עוד מגיל ילדות לקנות.
אם במוצרי הצריכה משתמשות החברות במשפך שיווקי ברור שנותני שירותים ובעיקר בתחומי הייעוץ שבהם השירות או המוצר קשור ישירות לנותן השירות, שלא לומר הוא שנותן השירות הוא בעצם המוצר.
הרי אני אהיה מוכן לשלם למאמן א' 1,000 ש"ח לאימון ואילו למאמן ב' אני אהיה מוכן לשלם הרבה פחות, אם בכלל. מה יוצר את ההבדלים?
ההבדל המרכזי (או לפחות אחד משני ההבדלים המרכזיים) הוא המשפך השיווקי שמפעיל מאמן א' לעומת המשפך השיווקי שמפעיל מאמן ב'. וכן יש כמובן המון השפעה לבניית המותג שלך (ואני לא מדבר על לוגו וגרפיקה) אבל תכלס המותג שלך נבנה בתוך המשפכים השיווקיים שאתה בונה.

 

פרסום מאמר אורח - בלוג לשכת המאמנים

רוצים שנפרסם מאמרים שלכם?

דילוג לתוכן