הנחה בלעדית לקורס דירקטוריות ודירקטורים בהתמחות ארגונים חברתיים, עבור מאמנות ומאמנים חברי לשכה רשומים.

קורס דירקטוריות ודירקטורים

הטבה
לחברי לשכת
המאמנים
הנחה בלעדית לקורס דירקטוריות ודירקטורים בהתמחות ארגונים חברתיים, עבור מאמנות ומאמנים חברי לשכה רשומים.

הדירקטוריון בארגונים ללא מטרת רווח הוא הגוף האמון על הובלת הארגון ובקרה על פעילותו התקינה, ומכאן שלו השפעה מכרעת על הצלחתו של הארגון לפעול באופן אפקטיבי. מרבית חברות וחברי הוועד המנהל בארגוני המגזר השלישי מחליטים להצטרף לדירקטוריון במטרה לקדם את ההשפעה של הארגונים שבהם מאמינים, אולם במהרה מגלים שזמן פנוי ורצון טוב אינם מספיקים. רבים מחברות וחברי ההנהלה המקצועית בארגונים אלו רכשו ניסיון משמעותי וידע מקצועי בתחום עיסוקם אך חסרים את ההיכרות המעמיקה עם הזירה החברתית והכלים הניהוליים שיסייעו להם לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר. היום יותר מתמיד, נדרשת מנהיגות חברתית איתנה שתסייע למגזר החברתי להתמודד עם האתגרים העומדים בפתחו. החברה האזרחית על ארגוניה; עובדיה ומתנדביה, ממשיכה לפעול ביתר שאת ובאופן חסר תקדים כדי להוכיח מדי יום את החשיבות העצומה של הארגונים החברתיים, של העמותות ושל פעילותן המשמעותית ולעתים אף קריטית, לקיומם והמשכיותם של שירותים חברתיים אזרחיים כמעט בכל תחומי החיים בישראל.

קבוצת מרום וFORE לימודי חוץ והכשרת מנהלים באוניברסיטת רייכמן חברו יחד על מנת ליצור קורס ייחודי המעניק ידע וכלים מעשיים להשתלבות והובלה בזירה החברתית, המיועד ומותאם לחברות ולחברי ועד מנהל, למנהלות.ים בעמותות ובארגונים חברתיים ולכל יזמ.ת חברתי אשר מעוניינ.ת לקחת חלק בפעילות משמעותית ומקצועית בזירה החברתית. מומחי תוכן מהשורה הראשונה ובכירים בזירה החברתית יעבירו הרצאות, סדנאות ופאנלים, תוך ניתוח דוגמאות מהשטח ויצירת שיח פעיל. במהלך הקורס המשתתפים יעברו תהליך פיתוח אישי, תוך גיבוש זהותם המקצועית בשדה החברתי, כאשר בסיום תוענק תעודת דירקטור.ית לבוגרות.ים*.

בין הנושאים שידונו בקורס: חשיפה רחבה לזירה החברתית בישראל ובעולם, תפקיד הדירקטור והדירקטוריון, הערכה ומדידה, יצירת אימפקט חברתי, אסטרטגיות לעבודה עם תקשורת ודעת קהל, קרנות פילנתרופיות, שותפויות, אסטרטגיות להשפעה חברתית, פיתוח משאבים, טרנספורמציה דיגיטלית, והיבטים משפטיים וחשבונאיים בניהול ארגונים חברתיים.

בין המרצות והמרצים

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט עמית מרום מייסד קבוצת מרום שלי טנא ברקאי מנכ"לית ומייסדת-שותפה PHILTECH עו"ד איציק סבטו מנהל חדשות ודיגיטל בביטוח לאומי מומו מהדב מנכ״ל ארגון מעלה ארז רואימי מנהל יזמות וחדשנות בקשר רש"י בלה אלכסנדרוב מומחית לשיתופי פעולה רב-מגזריים רו"ח לימור אדרי מומחית בניהול חשבונאי ופיננסי של מלכ"רים פרופ' טל סמואל־עזרן מנהל התוכנית בינ"ל בבי"ס לתקשורת סמי עופר באוניברסיטת רייכמן

 

 

*לחברות.ים בלשכת המאמנים תינתן הנחה של 20% במעמד הרישום

למימוש ההטבה
דילוג לתוכן