אריה גרסיאני

ניהול עסק ושיווק למאמנים חדשנות – העתיד הוא לא ההמשך של העבר !

ניהול עסק ושיווק למאמנים  חדשנות – העתיד הוא לא ההמשך של העבר !

חדשנות היא חדשנות היא תהליך של יצירת משהו חדש או שיפור של משהו שכבר קיים,
וזה כמובן כולל שירותי אימון. ללא חדשנות, קליניקות ופרקטיקות אימוניות יחוו ירידה במספר התהליכים האימוניים , בניהול ושיווק.
חוסר בחדשנות יכול להוביל למצב שלילי בכל הפרמטרים ניהול המערך האימוני, שבו המאמן/נת או קבוצת צוות שת"פ עלולים
להתקבע בנורמות העבר ו להפוך לשאננים ו "מחוסנים" בפני שינויים. זה יכול לגרום לירידה בשביעות הרצון של המאומנים , לירידה
בהכנסות ולירידה בביצועי הקליניקה. עסקים בתחום האימון שלא מוכנים לחדש יישארו בסופו של דבר מאחור על ידי השינויים
המתחוללים סביב והמתחרים שלהם.

לחדשנות יש הרבה יתרונות. לעסק שלך בתחום האימון, חדשנות יכולה להוביל להגדלת המכירות, רווחים ונתח השוק. זה גם
יסייע לעסק ל יצור יתרון על פני מתחרים ולעלות את שביעות הרצון והצרכים של הלקוחות שלהם .

דרכים ליצירת חדשנות לקליניקה-
1. עודד את כל הסובבים אותך לשתף איתך את הרעיונות וההצעות שלהם לשיפור השירות עם המאומנים ותפעול
הקליניקה .
2. השתתף בכנסים ואירועים בתחום כדי ללמוד על הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום האימון.
3. שתף פעולה עם נותני שירותי אימון אחרים כדי ללמוד שיטות עבודה מומלצות עם ותיש ף פעולה בפתרונות
חדשניים.
4. להציע שירותים חדשים וחדשניים. אם אתה לא מציע את השירותים שהמטופלים שלך רוצים וצרכים , הם יפנו
ל קליניקה מתחרה. ודא שאתה כל הזמן מעריך מחדש את השירותים שלך ומוסיף שירותים חדשים כדי לענות על
הצרכים של המטופלים שלך.
5. מצא דרכים חדשות לשווק את השירותים שלך בעידן הדיגיטלי והבינה המלאכותית של היום, ישנן דרכים
חדשות רבות לשווק את השירותים שלך. אתה יכול להשתמש במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ופרסום מקוון כדי
להגיע למטופלים פוטנציאליים.
6. לערוך סקרים קבועים מול המאומנים לאיתור תחומים לשיפור.
7. להשקיע בטכנולוגיות ובציוד חדשים לשיפור השירות וה טיפול במאומנים וייעול התפעול.
8. יצירת תרבות של חדשנות על ידי תגמול לכל אלה שמעלים בשבילך רעיונות ופתרונות חדשים.
9. הציעו הזדמנויות הדרכה, אימון ופיתוח לכל אלה שמסייעים לך, כדי שתוכל לעזור להם להישאר מעודכנים
במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.                                                                                                                                                                                                                                                                                                              10. שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים לביצוע מחקר ופיתוח שיטות ודרכי אימון חדשים.
11. השתמש בניתוח נתונים כדי לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מונחות נתונים.
12. לטפח תרבות של ניסויים ולקיחת סיכונים לעידוד חדשנות.
13 . השתלב בקהילה. מעורבות בקהילה היא דרך מצוינת לבנות קשרים עם מאומנים פוטנציאליים.

התנדבו מזמנכם לארגונים מקומיים, תנו חסות לאירועים קהילתיים ותרמו לעמותות צדקה מקומיות.

דרכים לחדשנות בשיווק:
1. השתמש במדיה החברתית ליצירת קשר עם המטופלים וקידום שירותי הקליניקה.
2. תפתח אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן לשיתוף משאבים חינוכיים ערכיים וקידום מומחיות הקליניקה.
3. השתמש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש )SEO )כדי לשפר את הנראות של הקליניקה בתוצאות מנועי החיפוש.
4. השתמש בשיווק במייל כדי לשמור על קשר עם המאומנים ולקדם את השירותים והאירועים של הקליניקה.
5. לפתח תוכנית הפניות כדי לעודד מטופלים להפנות את חבריהם ובני משפחתם לקליניקה.
6. אירוח אירועים וימי עיון להעשרת הקהילה על שירותיה ומומחיותה של הקליניקה שלך.
7. השתמש בפרסום ממוקד כדי להגיע לדמוגרפיה ספציפית של מאומנים פוטנציאלים.
8. שותפות עם עסקים וארגונים מקומיים לקידום שירותי הקליניקה.
9. השתמש בעדויות וסקירות של מטופלים כדי לבנות אמון ואמינות עם מאומנים פוטנציאליים.
10. פתח אפליקציה לנייד כדי להקל על המאומנים להזמין פגישות וגישה 24/7 לתהליך האימוני שלהם.
11. השתמש במדיה חברתית. מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי ליצור קשר עם מטופלים
פוטנציאליים. ודאו שאתם פעילים ברשתות החברתיות, ושאתם משתפים תוכן הרלוונטי ) AI ) לקהל היעד שלכם.
12. שיווק בדוא"ל. שיווק / דיוור בדוא"ל הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם מטופלים פוטנציאליים ולקדם את השירותים
שלך. ודא שאתה שולח הודעות דוא"ל יוצאות מן הכלל, מקוריות, אינפורמטיביות ומרתקות.
13. פרסום באינטרנט. פרסום מקוון יכול להיות דרך יעילה מאוד להגיע למטופלים פוטנציאליים. ודא שאתה ממקד ומטרגט
את המודעות שלך לאנשים הנכונים ושאתה משתמש בעותק מודעה יעיל.
14. שיווק תוכן. שיווק באמצעות תוכן הוא דרך מצוינת לבסס את עצמך כמומחה בתחומך ולמשוך מאומנים פוטנציאליים.
ודאו שאתם יוצרים תוכן איכותי הרלוונטי לקהל היעד שלכם.
15. יחסי ציבור. יחסי ציבור יכולים לעזור לייצר סיקור תקשורתי חיובי לקליניקה שלך. זה יכול לעזור להגביר את המודעות
למרפאה שלך ולמשוך מטופלים חדשים.

כדי להשיג מטרות אלו, קליניקות יכולות ליצור תוכנית משימות הכוללת זיהוי אזורים לשיפור, הגדרת יעדים ופיתוח
אסטרטגיות להשגת יעדים אלו. התוכנית צריכה לכלול גם צ'ק-אין קבוע כדי להעריך את ההתקדמות ולבצע התאמות לפי
הצורך.

1. זהה את התחומים שבהם אתה רוצה לחדש. מהם התחומים שבהם לדעתך ניתן לשפר את הקליניקה שלך?
2. ערוך מחקר. לאחר שזיהית את התחומים שבהם אתה רוצה לחדש, בצע מחקר שוק בתחום שלך לגילוי מה מרפאות
אחרות עושות בתחומים אלה.
3. פתח תוכנית. לאחר שתבצע את המחקר שלך, פתח תוכנית כיצד תיישם את החידושים שלך.
4. יישם את התוכנית שלך. לאחר שפיתחת תוכנית, הגיע הזמן להתחיל ליישם את מערך החדשנות והחידושים שלך.
5. העריכו את התוצאות שלכם. לאחר שיישמת את החידושים שלך, חשוב להעריך את התוצאות כדי לראות אם יש להן
את ההשפעה הרצויה.

"הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד, זה להמציא אותו"
טיפים יצירתיים ליצירת חדשנות בקליניקה כוללים עידוד אנשי הצוות לחשוב מחוץ לקופסה, לקיחת סיכונים מחושבים
ופתיחות לרעיונות וגישות חדשות. על מרפאות גם לתעדף חינוך והכשרה מתמשכים כדי להישאר מעודכנים במגמות
ובטכנולוגיות האחרונות בתחום הבריאות. על ידי אימוץ חדשנות, מרפאות יכולות לשפר את הטיפול בחולים, לייעל את
התפעול ולהגדיל את ההכנסות, מה שבסופו של דבר יוביל להצלחה ולצמיחה רבה יותר.
טיפים יצירתיים לחדשנות:
• לחשוב מחוץ לקופסה. אל תפחד לחשוב מחוץ לקופסה ולהעלות רעיונות חדשים .
• תהיה מוכן לקחת סיכונים. חדשנות מחייבת לקיחת סיכונים. אל תפחד להיכשל .
• היו פתוחים למשוב. היו פתוחים למשוב מהסובבים אתכם, מהמאומנים ומבעלי עניין אחרים .
• להיות עקבי. חדשנות דורשת זמן ומאמץ. אל תוותר אם אתה לא רואה תוצאות מיד.

בהצלחה
אריה גרסיאני
טל': 054-4400136
אתר: ניהול עסק ושיווק למאמנים
info@arieg.co.il

על הכותב:
ניהול עסק ושיווק למאמנים  חדשנות – העתיד הוא לא ההמשך של העבר !
אריה גרסיאני
בכיר MCIL

אימון משפחתי, אימון עסקי, אימון קבוצתי

פרסום מאמר אורח - בלוג לשכת המאמנים

רוצים שנפרסם מאמרים שלכם?

דילוג לתוכן