אריה גרסיאני

ניהול עסק ושיווק למאמנים – בידול – חובה עליך לספק ללקוחות סיבה מספיק טובה לקנות דווקא ממך, ולא מהאחרים!

ניהול עסק ושיווק למאמנים – בידול – חובה עליך לספק ללקוחות סיבה מספיק טובה לקנות דווקא ממך, ולא מהאחרים!

שיווק ללא בידול יכול להיות חוויה מתסכלת ולא יעילה. תאר לעצמך שאתה מאמן שהשקיע זמן ומשאבים
ביצירת עסק אימון, רק כדי לגלות שהעסק שלך לא בולט מהמתחרים.
מה שמתברר לך זה שלקוחות פוטנציאליים לא מגיבים למאמצי השיווק שלך, או גרוע מכך, ייתכן שלא תוכל
למשוך לקוחות כלל.
מצב שלילי זה של שיווק יכול להוביל לחוסר ביטחון ומוטיבציה, ובסופו של דבר, להרים ידיים ולוותר.

יש מספר יתרונות לבידול הקליניקה שלך:

א'. זה יכול לעזור לך למשוך מטופלים חדשים .כאשר מטופלים עומדים בפני מבחר של מרפאות, סביר
יותר שהם יבחרו בזו הבולטת מהשאר .
ב'. בידול יכול לעזור לך לשמר מטופלים קיימים .כאשר מטופלים מרגישים שהם מקבלים משהו מיוחד
מהמרפאה שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו נאמנים .
ג'. בידול יכול לעזור לך להעלות את המחירים שלך .כאשר אתה המרפאה היחידה בעיר שמציעה שירות או
טיפול מסוים, תוכל לגבות פרמיה.
בידול הוא המפתח לבלוט בשוק צפוף. על ידי בידול עסקי האימון שלך, אתה יכול ליצור זהות מותג ייחודית
המייחדת אותך מהמתחרים. היתרונות של בידול בשיווק הם רבים. הנה רק כמה:
1. זה יכול לעזור לך למשוך מטופלים חדשים .כאשר מטופלים עומדים בפני מבחר של מרפאות, סביר
יותר שהם יבחרו בזו הבולטת מהשאר.
2. אמינות מוגברת: זהות מותג ייחודית יכולה לעזור לבסס את העסק שלך כמקור אמין ואמין לשירותי
אימון.
3. נאמנות מוגברת של לקוחות: לקוחות נוטים יותר להישאר נאמנים לעסק המציע חוויה ייחודית
ומותאמת אישית .
4. רווחיות מוגברת: בידול יכול להביא לעלייה במחירים ולהגדלת הרווחים. כאשר אתה המרפאה
היחידה בעיר שמציעה שירות או טיפול מסוים, תוכל לגבות פרמיה.
5. נתח שוק מוגדל: עסק מובחן יכול לתפוס נתח גדול יותר מהשוק על ידי פנייה לקהל יעד ספציפי.

17 דרכים לבדל את מרחב העסק בנישת האימון שלך:

1. התמקד בשוק נישה. במקום לנסות לפנות לכולם, התמקד בקבוצה מסוימת של אנשים. זה יכול
להיות מבוסס על גיל, מין, מיקום או כל גורם אחר.
2. התמקד בשוק נישה. במקום לנסות לפנות לכולם, התמקד בקבוצה מסוימת של אנשים. זה יכול
להיות מבוסס על גיל, מין, מיקום או כל גורם אחר.
3. להציע שירותים או טיפולים ייחודיים. אם אתה יכול להציע משהו שאף אחד אחר לא עושה, אתה
תהיה בדרך לבדל את עצמך.
4. צור זהות מותג חזקה. המותג שלך הוא מה שגורם לך להתבלט מהמתחרים. ודא שהלוגו, האתר
וחומרי השיווק שלך משקפים כולם את זהות המותג שלך.
5. הציעו חווית אימון מותאמת אישית.
6. השתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את חווית האימון.
7. הציעו שירותים או משאבים נוספים המשלימים את שירותי האימון שלכם.
8. השתמש במדיה החברתית ביעילות. מדיה חברתית היא דרך מצוינת ליצור קשר עם מטופלים
9. פוטנציאליים ועכשוויים. השתמש בו כדי לשתף את הסיפור שלך, לקדם את השירותים שלך ולבנות
מערכות יחסים.
10. שותפות עם עסקים או ארגונים אחרים כדי להציע שירותים משותפים.
11. הציעו ערבות שביעות רצון או ערבות ייחודית אחרת.
12. לספק שירות לקוחות מעולה. זה אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לבדל את
עצמך מהמתחרים.
13. הפוך למוביל מחשבה בתחומך. כתבו מאמרים, הציגו מצגות והשתתפו בפורומים מקוונים כדי לבסס
את עצמכם כמומחה.
14. תהיה חדשני. אל תפחד לנסות דברים חדשים. אם אתה יכול להמציא דרך חדשה לעשות דברים, יהיה
לך יותר סיכוי להצליח.
15. להיות סבלני. לוקח זמן לבנות מותג חזק ולהבדיל את עצמך מהמתחרים. אל תצפה לראות תוצאות בן
לילה.
16. להיות עקבי. אל תוותר. תמשיך לעבוד קשה ובסופו של דבר תשיג את המטרות שלך.
17. תהיה עצמך. אל תנסה להיות משהו שאתה לא. היה אותנטי ואמיתי, ואנשים יימשכו אליך.

בהצלחה
אריה גרסיאני
טל': 054-4400136
אתר: ניהול עסק ושיווק למאמנים
info@arieg.co.il

על הכותב:
ניהול עסק ושיווק למאמנים – בידול – חובה עליך לספק ללקוחות סיבה מספיק טובה לקנות דווקא ממך, ולא מהאחרים!
אריה גרסיאני
בכיר MCIL

אימון משפחתי, אימון עסקי, אימון קבוצתי

פרסום מאמר אורח - בלוג לשכת המאמנים

רוצים שנפרסם מאמרים שלכם?

דילוג לתוכן